wtorek, 8 stycznia 2013

Wywiad z Maćkiem Musiałem

Dowiedz Się więcej o Maćku:Czy masz dziewczyne?,Jaki jest twój idol?Jak planujesz 18-stkę Zobacz!

~Jak zdobyć od Ciebie autograf?

Maciej Musiał: Cześć wszystkim! :) Można spróbowac mnie spotkać w metrze gdzie bywam codziennie albo po prostu wysłać prośbę o autograf do produkcji jednego z moich seriali

~Jakie są Twoje postanowienia noworoczne?

Maciej Musiał: Więcej się uśmiechać, lepiej się motywować do nauki (bo z tym jest często problem) i chodzić na siłownię :)

~Czy brakuje ci normalnego życia?

Maciej Musiał: Czasami wracam do domu wieczorem i rzeczywiście zdarza mi się myśleć, że fajnie byłoby nie być tu gdzie jestem i móc normalnie wyjść wieczorem z kumplami, a nie zastanawiać się o której jutro jadę na plan i czy umiem tekst

~Gdzie spędziłeś sylwestra ? :D

Maciej Musiał: Ze znajomymi, na dwóch domówkach i troche włócząc się po mieście

~Czy masz dziewczynę? :)

Maciej Musiał: Nie mam :)

~Czy planujesz zostać aktorem ?

Maciej Musiał: Kto wie

~Jakie jest Twoje motto?

Maciej Musiał: Żyj tak jakby to miał byc Twój ostatni dzień, ale nie zapominaj o innych!

~lubiłeś kiedyś imprezować, chodzić do klubów?

Maciej Musiał: Dalej lubię bawić się ze znajomymi

~Zdradziłbyś jedno swoje, prywatne dotąd marzenie?

Maciej Musiał: Chciałbym poznać Milę Kunis

~Siekma mam do Maćka pytanie jak radzisz z sobie tak wielką popularnością i jak na to reagują znajomi i rodzice ?

Maciej Musiał: Rodzice przestrzegaja, znajomi dopingują, a ja się cieszę :)

~Uważasz się za aktora czy odtwórcę roli( ról)?

Maciej Musiał: Mimo, że wszyscy mnie tak nazywają to aktorem jest sie po Akademii Teatralnej, jak jakiedyś skończę to będę się za niego uważał ;)

~A widziałeś Mile Kunis bez makijażu?

Maciej Musiał: Widziałem dalej ją kocham :)))

~Jaki jest twój ideał dziewczyny ?

Maciej Musiał: Uśmiechnięta, wrażliwa, pozytywna itd itd :)

~Czy denerwuje Cię to ,że mówią na Ciebie Polski Justin Bieber?

Maciej Musiał: Kiedyś sie tym przejmowałem, teraz już mi to nie przeszkadza :)

~Witam. Na czym polega Twój fenomen ? Moje koleżanki szaleją za Tobą, a ja dokońca nie wiem dlaczego ;)

Maciej Musiał: Tez nie wiem, prześlij namiary do koleżanek ;)

~Jakiego polskiego aktora, aktorkę najbardziej podziwiasz?

Maciej Musiał: Pieczka, Braciak i Dorociński :)

~czy podoba ci sie granie z malym mateuszkiem?

Maciej Musiał: Oczywiście jest naszym rodzynkiem na planie :) ale mieszka obok mnie i nawet po planie zdarza nam sie spotykać np. na Fifę :)

~co lubisz robić w wolnym czasie,jeśli taki masz

Maciej Musiał: Spotykac sie z kolegami, grać w piłkę i chyba wszystko to co ludzie w moim wieku

~Lubisz chodzić na plan.?:P

Maciej Musiał: Zależy, który, ale na większość bardzo!

~Kto jest twoim idolem ? . ; )

Maciej Musiał: Jan Paweł II

~Czy czasami masz takie myśli że dużo osób które znasz przyciąga twoja sława?

Maciej Musiał: No pewnie, ale potrafię to wyczuć... chyba ;)

~Wróciłeś do pisania książki?

Maciej Musiał: Jeszcze nie ale mam zamiar

~Czy spotkałeś kiedykolwiek jakąś gwiazdę zagraniczną?

Maciej Musiał: Kręcąc program w Berlinie w siedzibie ich MTV poznałem parę tamtejszyc gwiazd ale kompletnie ich nie znałem ... śmieszne uczucie :)

Po kim masz taką nieziemską urodę? :DD

Maciej Musiał: hahaha :)

~Gdzie byłeś najdalej za granicą?

Maciej Musiał: Niedaleko, w Anglii

~Twój ulubiony serial w którym grałeś ? ;)

Maciej Musiał: Hotel pod Żyrafą... ale to 100 lat temu :)

 ~idol Jan Paweł II ->jesteś wierzący ?

Maciej Musiał: yhym

~Kuba Wojewódzki jest twoim kumplem?

Maciej Musiał: Nie

~Jaka jest twoja ulubiona piosenkarka / piosenkarz

Maciej Musiał: Kanye West "Clique"

~bedzie dalsza część rodzinki pl ?

Maciej Musiał: Będzie

~Ogladales kiedys moze anime? (japonskie animacje, cos w stylu kreskowki)

Maciej Musiał: Nie ale zdarzyło mi sie przeglądać takie komiksy, całkiem fajne

~Przyjaźnisz się z Honey?

Maciej Musiał: Przyjaźń to za dużo powiedziane, znamy się

~Jak oceniasz prace w programie Poziom 2.0 ?

Maciej Musiał: Dużo sie nauczyłem, fajnie bawiłem, poznałem ekstra ludzi!

~W jakim z filmów, które były już w kinach chciałbyś zagrac, jeżeli była by taka okazja?

Maciej Musiał: Skyfall :)

~Czy "stresujesz" się na planie ?

Maciej Musiał: Jak jest jakaś trudna scena to pewnie

 ~Kiedy będzie w Polsce film Jaś:Mój Biegum ?

Maciej Musiał: W Maju, najprawdopodobniej

~co sadzisz o filmie saga zmierzch

Maciej Musiał: Widziałem jedną część! Śmieszna całkiem :)

~Jaki film (ostatnio) w kinie najbardziej Ci sie spodobał?

Maciej Musiał: Nietykalni

~kiedy masz urodziny ?

Maciej Musiał: 11 II

~Wolisz blondynki czy brunetki?

Maciej Musiał: Brunetki

~Planujesz iść na studiaaktorskie?

Maciej Musiał: Myślę o tym

~wrocisz jeszcze do Poziomu 2.0?

Maciej Musiał: Raczej nie

~jakiej muzyki słuchasz

Maciej Musiał: Ona tu jeeeeeeeeeeeeeeeeeest ...

~W tym roku będziesz miał ferie, czy jednak pochłonie Cię dwutygodniowa praca?

Maciej Musiał: Może pierwszy raz od kilku lat uda mi się wyjechac na narty

~masz gg ?

Maciej Musiał: nie

~A gdyby Kuba Wojewódzki zaprosił cię do programu zgodził byś się?

Maciej Musiał: Juz raz isę zgodziłem pewnie drugi raz też bym poszedł

~podasz link do swojej oficjalniej strony na facebooku

Maciej Musiał: Znajdziesz jak wpiszesz moje nazwisko :)

~Byłeś w tym roku nad morzem? Jakie miejsce lubisz

Maciej Musiał: Byłem w Międzyzdrojach jest tam bardzo długa plaża i można znaleźć fajne dzikei, spokojne miejsca

~Jakie jest twoje ulubione ciasto?

Maciej Musiał: Marchewkowe

~Miałeś już bierzmowanie?

Maciej Musiał: Nie miałem

~Z kim spędzałeś święta??

Maciej Musiał: Z rodzicami i dziadkami

~ile śpisz godzin dziennie?

Maciej Musiał: 6-7

~Idziesz w niedziele do kościoła ? xd

Maciej Musiał: No pewnie :)

~Gdybyś nie był aktorem jaki zawód chciałbyś wykonywać?:)

Maciej Musiał: Strażnik miejski :)))

~Gdybyś mógł zobaczyć jedno miejsce na świecie, gdzie byś poleciał? :)

Maciej Musiał: Nowa Zelandia... albo Radom ;)

~skąd pochodzisz ?

Maciej Musiał: Z Warszawy

~dużo kasy zgarniasz za tą całą sławe?:D pozdro!;*

Maciej Musiał: Nie wiem, nie znam się , nie orientuję się :)

~Rihanna czy Lady Gfa ?

Maciej Musiał: Rihanna

~kibicujesz legii warszawa?

Maciej Musiał: Tak, nawet chodze na mecze ale te hokejowe

~słuchasz CeZika? :D

Maciej Musiał: Wow, Cezik - lubię go

~dobrze jezdzisz na nartach? gdzie wyjezdzasz?

Maciej Musiał: Całkiem nieźle, w Tatry

~Oglądasz Top Gear UK?

Maciej Musiał: No pewnie, Stig mógłby wreszcie zdjąć ten kask ;)

~Wolisz lato czy zimę ? :D

Maciej Musiał: Lato

~Oglądasz filmy , w których sam grasz. ?

Maciej Musiał: Z trudem ale tak

~Jakim jesteś znakiem zodiaku?

Maciej Musiał: Wodnik

 ~Czy gustujesz w dziewczynach które jeżdżą konno !

Maciej Musiał: Wyłącznie w takich! ;)

~Skoczył byś ze spadochronem ?

Maciej Musiał: Bez spadochronu bym nie skoczył ...

~Jaki masz komputer ? stacjonarny czy laptop ?

Maciej Musiał: Laptop

~kiedy masz imieniny?

Maciej Musiał: Nawet nie wiem

~podoba ci się Magda z rodzinki.pl(twoja dziewczyna z rodzinki)

Maciej Musiał: A co mma powiedzieć ? :)

~Gdzie kupujesz ubrania?

Maciej Musiał: Wszędzie, mam ciuchland obok szkoły tam też często chodzę i kurczę ... można tam znaleźć super ubrania!

~Jesteś rannym ptaszkiem czy raczej wolisz pospać? :P

Maciej Musiał: Pooospać!

~Ulubiony kolor?

Maciej Musiał: Elżbietański!

~Oglądałeś X FACTOR?

Maciej Musiał: Nie

~Jaki masz wzrost ?

Maciej Musiał: niemal 2 metry

~Masz swojego prywatnego facebooka? :D

Maciej Musiał: mam oczywiście :)

~jak masz na 2 imię

Maciej Musiał: Nie mam

~Z kim spędzasz wolny czas

Maciej Musiał: Ze znajomymi i z rodziną

~Czy twoja siostra chce byc taka jak Ty???;-)

Maciej Musiał: Mam siostrę ?!

~Jaka jest twoja ulubiona zupa?

Maciej Musiał: Pomidorowa

~Co najtrudniejsze jest na planie? Wydaje mi się, że całowanie, a co ty o tym sądzisz?

Maciej Musiał: Jeszcze intymniejsze sceny...

~Wolisz góry czy morze? ;)

Maciej Musiał: Morze

~Lubisz gry, np. Minecraft? Albo film Gwiazdne Wojny?

Maciej Musiał: Minecraft średnio , Gwiezdne Wojny całkiem

~Czeeść , Jak po sylwestrze. ? :D

Maciej Musiał: Głowa juz nie boli

~lubisz się uczyć?

Maciej Musiał: Uwielbiam :)

~Czy w tym roku mikołaj przyniósł ci prezent? ;D

Maciej Musiał: No

~czy Adam Zdrójkowski jest fajny

Maciej Musiał: Często się kłócimy ale tak

~lubisz wypić? xd

Maciej Musiał: Colę? Lubię!

~Lubisz podróżować ?

Maciej Musiał: Pewnie, kto nie lubi?

~lubisz Paktofonikę??

Maciej Musiał: Lubię

~Jak radzisz sobie z hejterami?

Maciej Musiał: Płaczę

~na której stacji metra wysiadasz ? :p

Maciej Musiał: Racławicka

~Noga czy siatka ?

Maciej Musiał: Noga

~wolisz Legię Warszawę czy Lecha Poznań ?

Maciej Musiał: Legia!

~gdzie jedziesz na ferie?

Maciej Musiał: Jeszcze nie wiem

~co sadzisz o boysbandach ?

Maciej Musiał: Wolę girlsbandy

~ Jakiś pomysł na życie ?

Maciej Musiał: Chciałbym się realzować

~ Poznałes Dodę a jak nie to co o niej sądzisz ??

Maciej Musiał: Nie pznałem ale myślę, że jest ładna :)

~Umiesz jeździć konno?

Maciej Musiał: Kiedyś się uczyłem ale nie wiem czy teraz dałbym radę

Lubisz chodzić do teatru?

Maciej Musiał: Bardzo, najczęściej jestem w Imce a jak byłem młodszy chodziłem do Guliwera

~W lutym ile lat skończysz?

Maciej Musiał: 18

~Ile miałeś dziewczyn?

Maciej Musiał: Parę...

~ przeklinasz ?

Maciej Musiał: Zdarza mi się ale nie jestem z tego dumny

~Kiedy wydasz swoją książkę? ;) Tzn. może inaczej..kiedy napiszesz i wydasz? ;)

Maciej Musiał: To cięzkie pytanie, czekam na wenę

~Kiedy będziesz w Głubczycach ?

Maciej Musiał: u dziadka? :) Pewnie na święta

~Czy masz lęk wysokości?

Maciej Musiał: Nie ale zawsze jak stoję na krawędzi to kusi mnie żeby skoczyć

~ Jakie znasz języki?

Maciej Musiał: Angielski, hiszpański, polski. Uczyłem sie parę lat niemieckiego ale nie za dobrze mi szło...

~JAKIE PLANY WAKACYJNE?

Maciej Musiał: odpocząć, pewnie będę miał z dwa tygodnie wolnego i wyjadę gdzieś z rodzicami, mam nadzieje że uda mi się też wyskoczyć na openera

 ~ Jaki jest twój ulubiony sport ?? ;P

Maciej Musiał: Piłka nożna ale gram we wszystko w lato prawie codiennie spotykamy sie z kolegami na siatkówce plażowej

~Jak spędzacie przerwy na planie, jeżeli takowe istnieją :)?

Maciej Musiał: Jemy obiad, śpimy, gadamy, odrabiamy pracę domową...

~Co jadłeś na śniadanie ? :D

Maciej Musiał: Tosty i banana

~umiesz/lubisz śpiewać?

Maciej Musiał: Nie umiem ale lubie, czyli najgorsze połączenie

~Podoba ci się ktoś tam na planie??

Maciej Musiał: Tutaj? :) Niestety w studiu są sami faceci :D

~kiedy pierwszy raz grałeś w filmie lub serilu???

Maciej Musiał: Miałem 8 lat wstyd się przyznać ale w Plebani :)

~Ulubiony piłkarz?

Maciej Musiał: Nani

~Jak wygląda zwykły dzień Maćka Musiała?

Maciej Musiał: Wstaję zawsze o innej porze, najczęściej wcześnie rano, jadę na 1-2 lekcje do szkoły potem śmigam na plan, siedzę tam do 20 wracam do domu jadę do koleżanki po zeszyty przepisuję je do 23 uczę się tekstu i idę spać

~ Czy twoje plany po skonczeniu szkoly sa zwiazane z aktorstwem

Maciej Musiał: Mam takie marzenie ale czy sie uda ... zobaczymy

~czy umuwił byś się z dziewczyną o rudych włosach :) <3

Maciej Musiał: Kiedyś mi się zdarzyło :)

~Podoba Ci sie Kraków jeżeli tak to mógłbyś pozdrowić ??:_) <3

Maciej Musiał: Dwa lata temu kręcąc Mój Biegun spędziłem tam 2mce było super - Kazimierz rządzi! Pozdrawiam

~ Czy lubisz grać w gry przygodowe?

Maciej Musiał: Jeśli da sie grać ze znajomymi to tak

~Znasz Ewe Farne, podobno była twoją dziewczyną

Maciej Musiał: Znam, jest bardzo miła, ale nie hehe nie jest i nie była moją dziewczyną

~Jak reagują Twoi rodzice na to, że jesteś popularny ? Czy zawsze Cię wspierali ?

Maciej Musiał: Zawsze mnie wspierali ale też przestrzegali przed ciemnymi stronami zawodu

~Co lubisz robić na codzień, a czego nie lubisz :) ?

Maciej Musiał: Lubię jeść, spać, słuchac muzyki , nie lubię sprzątać :)

~chodzisz jeszcze w rurkach? :D

Maciej Musiał: Zdarza mi się ale wolę zwykłe spodnie

~oglądasz seriale? masz jakiś ulubiony?

Maciej Musiał: Breaking Bad

~będzie można wygrać wejściówki na plan rodzinki? ;)

Maciej Musiał: Śledź fan page rodzinki, czasami robia konkursy

~Bierzesz prysznic czy kąpiesz się w wannie?

Maciej Musiał: Prysznic

~gdzie zrobisz 18 urodziny

Maciej Musiał: Jeszcze nie wiem

~Czy lubisz być ignorowany?

Maciej Musiał: Jasne :)

~ Jaka była najtrudniejsza scena jaką musiałes zagrać?

Maciej Musiał: Miałem z dziesięć lat musiałem całować się ze starszą o 2 lata dziewczyną strasznie sie wstydziłem!

~Maciek, sam wyklikujesz odpowiedzi na nasze pytania, czy pomaga Ci jakaś piękna asystentka? :)

Maciej Musiał: Przepiękna asystentka - Bartek :)

~Dlaczego twoim Idolem jest Jan Paweł II ?

Maciej Musiał: Bo był najlepszy, nie myślał o sobie tylko cały czas o innych

~Jeżdzisz na snowboardzie?

Maciej Musiał: Na nartach

~Kiedy zrobisz jakiś konkurs na facebooku (strsznie lubie twoje konkursy) :)

Maciej Musiał: Bądź czujna ... niedługo coś będzie

~Jak planujesz 18stkę

Maciej Musiał: Mam nadzieję, że będzie fajna impreza! Dzięki za czat i za wasze pytania. Do zobaczenia na moim fanpage!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prześlij komentarz